Main menu

Održavanje

Generalić d.o.o. održava više od 300 poslovnih jedinica, ukupne površine od preko 200.000 m2, u cijelosti sa elektroinstalaterskim uslugama i u građevinsko zanatskim uslugama. Prostor koji trenutno pokrivamo obuhvaća 5 županija i dalmatinske otoke. Sustav je razvijen do najsitnijeg detalja i ažuriran podacima inventara i oprema kako bi rok intervencije bio što kraći.

Održavanje je djelatnost koja čini integralnu cjelinu naših usluga.
Sektor održavanja sastoji se od profesionalaca raznih strukovnih profila od inženjera do specijaliziranih zanatlija (npr. frigomehaničara, kotlovničara, vodoinstalatera, bravara, električara, stolara, ličioca itd.)
Sektor održavanja predstavljaju zaposlenici raspoređeni u radne skupine na prostoru cijele RH, koji su opremom, profesionalnim obrazovanjem i logističkom podrškom visoko kvalificirani da izvršavaju razne usluge održavanja bilo u redovnim aranžmanima (nadzori, redovna održavanja, sezonski poslovi) ili u obavljanju različitih poslova po pozivu ali isto tako i hitnih intervencija u cilju sprečavanja šteta.
Slobodni smo Vam ponuditi sljedeći portfolio usluga:

• Elektro radovi
• Bravarski radovi
• Fasaderski radovi
• Hortikulturno uređenje
• Keramičarski radovi
• Krovopokrivački i izolaterski radovi
• Limarski radovi
• Parketarski radovi
• Sanitarije, vodovod i kanalizacija
• Soboslikarsko – ličilački radovi
• Staklarski radovi
• Stolarski radovi
• Tapetarsko dekorativni radovi
• Zidarski radovi
• Čišćenje i odvoz otpada
• Deratizacija, dezinfekcija, dezinsekcija poslovnih prostora
• Održavanje i čišćenje ventilacijskih i klimatizacijskih sustava
• Selidbe

Redovito održavanje
Predstavlja planiranu i svakodnevnu uslugu koja klijentima omogućuje maksimalnu transparentnost troškova i optimalno planiranje budgeta. Ujedno rezultira dodatnom uštedom vremena zaposlenika klijenta, koje mu omogućava da se maksimalno orijentira i organizira na obavljanje svoje osnovne djelatnosti.

Održavanje po pozivu
To su sve usluge neplaniranog tipa koje predstavljaju nefunkcionalnost stroja, uređaja, ili pogona te uzrokuju smetnju, odn. djelomični ili potpuni zastoj u obavljanju osnovnih djelatnosti klijenta.
Izvršavaju se na poziv klijenta gdje se obrađuju, filtriraju prema opisu odn. vrsti posla i mjestu intervencije, te dalje kao radni nalog distribuiraju prema voditeljima radnih skupina koji ga sa svojim djelatnicima izvršavaju na terenu u najkraćem mogućem roku.
Snaga ovoga sistema je u tome što se pozivima u CALL CENTAR pokriva teritorij cijele RH. To klijentu omogućava maksimalnu uštedu vremena pri odabiranju „majstora“ za popravak te uniformnost kvalitete i brzine usluge na svim mjestima poslovanja klijenta.

Hitne intervencije
Organizirane su kao zaokružena ponuda usluga u smislu tehničke zaštite prostora i opreme klijenta tokom poslijepodnevnih, noćnih i blagdanskih perioda, sa ciljem smanjenja rizika od nastanka šteta prouzročenih višom silom.
Izvršavaju se po dolasku u nužnom obimu radi sprečavanja nastanka daljnjih materijalnih šteta. Sve daljnje aktivnosti otklona nedostataka i sanacije se dogovaraju sa klijentom.